Translate

2013 m. liepos 12 d., penktadienis

Apie vieną virtuvę...

Dar nuo mažų dienų virtuvėje besisukinėjančios moterys man atrodė magiškos būtybės, savo kerų galia sugebančios apsalti vyrų širdis. Kvapą gniaužiantys kvapai, skambančių puodų melodijos ir lyg suktukas  besisukanti mama... Tokie prisiminimai nuolat traukė į šį kupiną paslapčių ir neišsenkančios fantazijos pasaulį, kuriuo šiandieną skubu pasidalinti su kiekvienu jūsų.



Viskam sava tvarka ir savos taisyklės, taip ir virtuvėje - čia verda atskiras gyvenimas, ir jei gaminate-tai žinote... Vienos gaminate tik tiksliai matuodamos ir skaičiuodamos, kitos-improvizuojate šliukštelėdamos šio ar ano, dar kitoms nereikalingos virimo knygos...


Na, o aš- mano virtuvė ne išimtis. Čia galioja tik mano taisyklės ir mano diktatūra :) Mano šaldytuve visada rasite šviežių daržovių, šaldiklyje - mėsos ir žuvies, ant palangės - kvapnių žalumynių bei prieskoninių žolių. Aš niekada neatsisakau ekspermentuoti, tačiau vienus produktus mėgstu labiau nei kitus, tačiau galbūt papasakosiu apie tai vėliau.

Visgi, nesijaudinkite, neįperkamų produktų ir meno šedevrų mano virtuvėje nebus daug. Mes žemiški - ir maisto gaminimas reiškia jo valgymą, o ne vizualinį pasigėrėjimo objektą. Taipogi, kiekviename įkeltame recepte stengsiuosi pateikti galimas variacijas arba pigesnius, tačiau ne prastesnio skonio produktus...

Iškilus klausimams, norint pateikti pasiūlymus ar padiskutuoti, kreipkitės ir stengsiuosi padėti.

Šiam kartui tiek
Smagių kulinarinių atradimų,
Ingrida 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Pastaba: tik šio tinklaraščio narys gali skelbti komentarus.